zession

Action & Session

Mijn eerste presentatie #Prezi #PechaKucha

op 11 oktober 2012

Mijn eerste presentatie

Oh oh oh, wat was het gaaf.

Een presentatie in Prezi in elkaar flansen (1e keer) en zonder van te voren gemaakte tekst een verhaal uit mijn mouw schudden.
Heel leerzaam en inspirerend om mijn brein hiermee uit te dagen.
Spanning ten top, bonzend hart, maar mijn eerste presentatie is zeker niet de laatste.
Nu wordt het een kwestie van tijd maken om te oefenen in Prezi, tekst verfijnen tot de kern en oefenen, oefenen, oefenen.

Met hartelijke dank aan Hedwyg, Prezi University

Geef een reactie

